Actualizat noiembrie 23rd, 2024 9:40 PM
iul. 13, 2011 Florin Coman Muzică 0 1656 vizualizari
Inna, cea mai populară artistă din România, semnează în 2011 un parteneriat cu PepsiCo Romania, pentru a reprezenta brandul în ţară.
Cântăreaţa s-a asociat de-a lungul timpului doar cu cele mai mari branduri la nivel internaţional, iar Pepsi este cel pe care îl va reprezenta şi la nivel de imagine.
Cea mai cunoscută vedetă din România, desemnată cea mai bună cântăreaţă la Premiile muzicale Balcanice 2011 şi cea mai sexy femeie din lume în 2010 în cadrul topului realizat de revista FHM, devine prin acest parteneriat promotoarea proiectelor Pepsi în România în anul 2011.
„Atât creativitatea şi talentul artistei Inna, cât şi ambiţia sa sunt caracteristici ce reflectă valorile Pepsi şi provocarea pe care noi am lansat-o lumii întregi –refresh zour world. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii româneşti şi care a dovedit tinerei generaţii că, dacă ai talent, trebuie doar să îndrăzneşti să schimbi lumea ce te înconjoară”, spune Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.
„Sunt foarte fericită că am primit acest rol, este o adevarată provocare şi aştept cu drag să văd ce îmi rezervă această experienţă. Refresh your world este cu adevărat un principiu pe care ar trebui să îl urmăm cu toţii, atunci când ne dorim să schimbăm în bine lucrurile din preajma noastră”, declara Inna.
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
iul. 07, 2022 0
feb. 21, 2020 0
oct. 24, 2019 0
iul. 31, 2019 0