Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
ian. 12, 2012 Andrei Şandor Actualitate, Politică 1 1168 vizualizari
Președintele filialei locale a Mișcării Verzilor Democrat Agrarieni (MVDA), Horea Vușcan, a anunțat azi (12 ianuarie) că vrea transparență maximă în ceea ce privește finanțarea campaniilor sale premergătoare alegerilor din 2012. Practic, este o metodă modernă de strângere de fonduri care va începe în februarie. „Este o metodă curată pentru a face public modul în care ar trebui făcută politica”, spune Vușcan, criticând stilul de campanie clasic. În opinia tânărului politician, campaniile electorale cu „bannere cât blocul”, unele finanțate de firme care apoi „așteaptă contracte de la Primărie”, sunt cel puțin dubioase. Liderul MVDA – care țintește cel puțin un loc în Consiliul Local Oradea, dar nu exclude nici varianta de a se lansa pentru funcția de primar al municipiului – consideră că ar putea aduna câteva mii de euro prin SMS-uri și că va încerca să se descurce cu banii respectivi, punând accent pe întâlnirile cu alegătorii. Deja, colaboratorii lui Horea Vușcan au împărțit Oradea în 20 de sectoare, iar până la alegeri se dorește organizarea de întruniri săptămânale cu oamenii din fiecare zonă. Orădenii (dar și firmele) care doresc să contribuie la strângerea de fonduri trebuie să trimită textul „Horea” prin SMS la numărul 1289. Până în februarie, trimițând mesajul, donația este de 15 eurocenți, dar de luna viitoare ea va fi de 2 euro (+ TVA).
iun. 06, 2016 0
mai 30, 2016 0
mai 23, 2016 0
mai 23, 2016 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0