Actualizat aprilie 7th, 2025 4:38 PM
dec. 13, 2017 Andrei Şandor Actualitate 0 5689 vizualizari
Semnarea, acum câteva zile, a contractului de finanțare (prin PNDL) a reabilitării / modernizării DJ 764 este o reușită de etapă de suflet pentru Traian Bodea. Vicepreședintele Consiliului Județean a făcut o dezvăluire în conferința de presă de azi, 13 decembrie: cunoaște șoseaua aceea încă din fragedă tinerețe, o porțiune de cel puțin 8 kilometri nevăzând niciodată asfalt. Până acum. Totodată, întreaga zonă este una apropiată inimii liderului ALDE Bihor, acesta petrecând o bună parte a copilăriei sale la Zece Hotare. Dar bucuria mare pentru Traian Bodea este mai ales cea legată de faptul că, anul trecut, în campania electorală, locuitorii din acea zonă a Bihorului i-au cerut în mod expres să încerce să facă ceva pentru a aduce drumul cu pricina la un nivel circulabil pe toată lungimea lui. Conform celor spuse miercuri de Bodea, prin semnarea contractului de finanțare de 26 de milioane de euro, o bună parte a promisiunii electorale poate fi considerată îndeplinită. „Oamenilor din zonă nici nu le vine să creadă. Am primit telefoane prin care am fost întrebat dacă e sigur că despre acel drum este vorba”, a spus viceliderul CJ Bihor. Traian Bodea a precizat că reușita este meritul Guvernului Românieim dar și al Eexcutivului de la județ, care a promovat acest proiect. Un motiv important pentru care s-a pedalat pe modernizarea din temelii a șoselei Aleșd – Beiuș este și legat de potențialul turistic al zonei. Este un areal care și-a pierdut din atractivitate imediat ce industria minieră din zonă nu a mai funcționat, iar frumusețile de acolo nu au cum să fie exploatate fără o infrastructură rutieră adecvată. Prin reabilitarea DJ 764 se deschide posibilitatea de demarare de investiții turistice, dar și de atragere de oameni care doresc, eventual, să-și construiască reședințe de vacanță într-o zonă pe care vicepreședintele Bodea o consideră cea mai frumoasă a Bihorului. Președintele ALDE Bihor speră ca anunțul de licitație să apară pe SEAP în prima parte a anului următor și ca, în caz că nu vor fi piedici din partea posibililor contestatari ai rezultatului, șantierul efectiv să poată demara în vara lui 2018. Va fi o lucrare grea, care se va întinde pe mai mulți ani, însă, spune Traian Bodea, satisfacția este deja mare prin obținerea de finanțare. Liderul de la CJ a mai menționat că va milita ca lucrarea să demareze dinspte Damiș, asta pentru ca să aibă prioritate acel tronson de vreo 8 kilometri pe care nu s-a putut circula niciodată în condiții decente.
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0