Actualizat aprilie 12th, 2025 4:48 PM
apr. 11, 2025 Adrian Popa Actualitate, Administrație, Frontpage 0 111 vizualizari
Primăria Oradea face un nou pas important în direcția reducerii birocrației și a simplificării proceselor administrative, prin extinderea digitalizării în colaborare cu Autoritatea Aeronautică Civilă Română (AACR).
Începând de astăzi, pentru imobilele situate în zonele incluse în proiectul pilot (vizibile pe harta disponibilă aici: link harta AACR), Avizul simplu emis de AACR se va genera automat pe baza Certificatului de Urbanism Digital, fără a mai fi necesare demersuri suplimentare din partea cetățeanului.
Avizul va fi emis în doar câteva minute de la efectuarea plății, cu condiția ca atât certificatul de urbanism, cât și datele introduse să fie validate corect în sistem.
Reamintim că solicitarea Certificatului de Urbanism Digital se poate face rapid și online, prin platforma dedicată cetățenilor:
https://platformacetateni.oradea.globalpay.ro/public/cetatean-login/index
Mulțumim AACR pentru colaborarea eficientă, care contribuie la modernizarea continuă a serviciilor publice și la creșterea calității interacțiunii dintre administrație și cetățeni.
apr. 11, 2025 0
apr. 09, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 03, 2025 0
apr. 12, 2025 0
apr. 12, 2025 0
apr. 11, 2025 0
apr. 11, 2025 0