Biroul de Comunicare din cadrul Universității informează că este vorba despre o valoare de 174.866 euro, proiectul axându-se pe dezvoltarea și promovarea integrată a turismului rural tematic. Având o durată efectivă de 18 luni, liderul de proiect este DGTAT, iar partenerul maghiar este Departamentul de Geografie Socială, Dezvoltare şi Planificare Regională al Universităţii din Debrecen. „Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea sustenabilă a turismului transfrontalier în Euroregiunea Bihor-Hajdu-Bihar prin dezvoltarea de noi produse tematice specifice turismului rural, promovarea acestor produse şi dezvoltarea prin turism a economiei arealelor rurale frontaliere. Proiectul se adresează tuturor părţilor interesate în dezvoltarea produselor turistice tematice – investitori, proprietari de pensiuni, hoteluri, moteluri, restaurante, fermieri, persoane din mediul rural care îşi doresc să înceapă o afacere în domeniul turismului, agenţii de turism în a căror ofertă apar produsele turistice tematice, tour operatori, organizaţii non-guvernamentale”, se arată în informarea transmisă mass-media orădene.