Actualizat noiembrie 22nd, 2024 6:50 PM
ian. 09, 2012 Florin Coman Auto 0 1601 vizualizari
Sunt mulţi cei care aleg o maşină de teren după rezultatele raliului Dakar. Astfel, ai oarecum certitudinea că bagi banii într-o maşină fiabilă 100%. Anul acesta, constructorii off-road care vând la greu pe piaţă s-au făcut de râs la Dakar. În schimb, alţii, cu zero tradiţie pe segment fac furori. Concret clasamentul de mai jos vorbeşte de la sine.
1. Stephane Peterhansel Mini 15h32m53s
2. Krzysztof Holowczyc Mini + 11m22s
3. Robby Gordon Hummer + 13m09s
4. Nani Roma Mini + 18m05s
5. Giniel de Villiers Toyota + 34m07s
6. Nasser Al-Attiyah Hummer + 42m54s
7. Leonid Novitskiy Mini + 54m26s
8. Carlos Sousa Great Wall + 1h12m50s
9. Lucio Alvarez Toyota + 1h41m38s
10. Erik van Loon Mitsubishi + 1h48m39s
Mini e pe primele două locuri dar şi pe poziţiile 4 şi 7. Aceasta este marea surpriză de la DAKAR din acest an. Cu primul lor model de teren, un crossover de oraş mai degrabă, Mini au reuşit să detroneze Hummer-ul la Dakar. E drept, vehiculele americane se mişcă mai repede cu motoarele imense şi gurmande şi cu roţile lor de tanc, însă fiabilitatea scăzută la faultează grav performanţele în raiu. Toyota dezamăgeşte cu poziţiile ocupate până acum, Mitsubisşi de pe locul 10 lasă mult de dorit iar absenţa Volkswagen spune multe. În schimb, chinezii de la Great Wall şochează pe locul 8. Made in China nu mai e ce era pe vremuri!
httpvhd://www.youtube.com/watch?v=qUsy0Z91O8s
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0