Actualizat aprilie 11th, 2025 1:25 PM
oct. 25, 2015 Florin Coman Actualitate 0 2203 vizualizari
Presa centrală vorbește despre posibilitatea ca CNADNR să fie în situația de a rezilia contractul de execuție a tronsonului bihorean din celebra Autostradă Transilvania. Semnat în primăvară, contractul ar fi în impas din cauza unor neînțelegeri între membrii asocierii Corsan Corviam Construccion Spania – Consinit – Road Consulting – Via Design. Potrivit romanialibera.ro, firma românească Via Design ar amenința cu ieșirea din asociere, ceea ce ar însemna că CNADNR ar fi obligată se rezilieze contractul de execuție. Sursa menționată vorbește despre faptul că, la momentul semnării contractului de asociere, Via Design ar fi cerut 10 milioane de euro pentru partea de proiectare. Spaniolii de la Corsan (lider de asociere) au propus plata unui procent de 1,5% din profitul proiectului către Via Design. „Cota de 1,5% reprezenta participarea Via Desgin la asociere, liderul Corsan având 70%, Consinit 27% iar Road Consulting 1,5%. Totodată, Corsan Corviam ar fi propus ca proiectarea să fie cumpărată cu 6 milioane de euro de la Iptana, firma ce a realizat proiectul pentru Bechtel. Ar fi însă ilegal căci firma Iptana nu a fost declarată drept proiectant la CNADNR, după cum există obligaţia”, scriu cei de la România Liberă. Dacă s-ar ajunge la reziliere, proietul continuării celor 60 de kilometri de autostradă s-ar vedea din nou amânat deoarece ar fi nevoie de o nouă licitație cu toți pașii birocratici aferenți. Deci timp pierdut.
iul. 22, 2017 0
mai 05, 2017 0
mart. 23, 2017 0
mart. 08, 2017 0
apr. 11, 2025 0
apr. 11, 2025 0
apr. 11, 2025 0
apr. 11, 2025 0