Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
apr. 29, 2010 Andrei Şandor Auto 0 1575 vizualizari
Mașina, pregătită special pentru cursele de circuit, folosește o tehnologie hibrida, importată din Formula 1, așa-numitul sistem KERS, abandonat deocamdată de Formula 1. 911 GT3 R Hybrid are însă și puternicul motor cu 6 cilindri, boxer, care produce 480 CP, acesta fiind bază pe circuit. Exact ca în Formula 1, puterea motoarelor electrice este folosită pentru un plus de performanță pe liniile drepte și în depășiri.
Puntea față găzduiește cele două motoare electrice, fiecare de 82 CP, iar puterea acestora este eliberată când există suficientă energie în generator și când șoferul comandă printr-un buton acest lucru. Astfel, 911 GT3 R Hybrid nu dispune doar de un plus de putere pe perioada limitată, ci și de tracțiune integrală. Fiind o mașina la care contează fiecare kilogram în plus, bolidul Porsche nu a fost îngreunat cu baterii. Energia este stocată într-un generator plasat lângă șofer, iar acesta este încărcat de cele două motoare atunci când șoferul frânează, este practic o recirculare a energiei între generator și cele două motoare electrice. În clipul de mai jos îl vedeți la lucru pe Nico Hulkenberg, pilotul de Formula 1 al echipei Williams, de data aceasta la volanul lui 911 GT3 R Hybrid.
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0
iun. 14, 2024 0