Actualizat ianuarie 13th, 2025 7:08 PM
iun. 24, 2015 Andrei Şandor Administrație 0 2270 vizualizari
Administratorul public al Municipiului Oradea, Eduard Florea, anunță faza a doua a celebrei aplicații Oradea City Report (OCR). Este mijlocul prin care, de anul trecut, cetățenii pot semnala diverse probleme legate de Municipalitate, de avarii sau alte situații pe care Primăria sau o instituție subordonată trebuie să o rezolve. Potrivit lui Florea, OCR a prins nesperat de bine și urmează să fie pus la dispoziție și celor care utilizează iPhone. Această variantă este dezvoltată gratuit de firma care s-a ocupat și de varianta inițială. Iar pentru a-i diversifica oferta de servicii, OCR urmează să fie „dotat” cu posibilitatea de a trimite către utlizatorii săi, în timp real, comunicatele oficiale ale Primăriei privind serviciile publice, dar și alte informații precum organizarea de dezbateri publice. Mai mult decât atât, Eduard Florea spune că, acum, aplicația conține și o hartă a orașului pe care sunt/pot fi marcate problemele semnalate de către cetățeni astfel încât rezolvarea acestor petiții electronice să poată fi urmărită pas cu pas. Ca bază de date, noua versiune de OCR permite stocarea tuturor răspunsurilor / comunicărilor pentru ca toate stadiile petiției să rămână vizibile. City manageru Florea a declarat pentru bihorstiri.ro că OCR are acum peste 5.000 de utilizatori. Aceștia au transmis până la ora actuală peste 3.200 de petiții.
ian. 13, 2025 0
ian. 05, 2025 0
ian. 01, 2025 0
dec. 24, 2024 0
ian. 10, 2025 0
ian. 10, 2025 0
ian. 09, 2025 0
ian. 09, 2025 0