Latest update ianuarie 25th, 2021 11:48 AM
sept. 19, 2019 Pop Florin Actualitate, Administrație 0 1231 vizualizari
Conducerea societăţii de transport în comun OTL reclamă într-un comunicat tot mai multe acte de vandalism şi chiar de agresivitate la adresa reprezentanţilor societăţii.
„Din păcate, după cele 10 adăposturi vandalizate în cursul acestui an, actele de vandalism au ajuns să vizeze şi personalul agajat al societăţii.
Astăzi, 19 Septembrie 2019, între orele 12:00 şi 12:20 o persoană a agresat încasatoarea din punctul de vânzare din P-ţa Unirii, lovind-o în faţă, motivând că încasatoarea nu i-a dat biletul de călătorie pe care l-a plătit.
Persoana a folosit una din metodele obişnuite de a înşela, respectiv a plătit cu o bancnotă de 10 lei, a aşteptat să primească restul şi biletul, urmând ca, după ce înmânează unei alte persoane biletul, să reclame că nu l-a primit, atrăgând astfel atenţia şi celorlalţi călători pentru a discredita persoana înşelată”, transmite conducerea OTL, în comunicat.
ian. 22, 2021 0
ian. 22, 2021 0
ian. 20, 2021 0
ian. 19, 2021 0
ian. 25, 2021 0
ian. 25, 2021 0
ian. 24, 2021 0
ian. 24, 2021 Comentariile sunt închise pentru 214 persoane sunt internate de Covid-19, în prezent, în Bihor