Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
iun. 06, 2014 Daniel Ardelean business 0 5361 vizualizari
Noul BMW X6 stă pe platforma lui BMW X5, în timp ce formele Sport Activity Coupéului îl fac să fie mai lung şi mai lat decât docilul SUV. În comparaţie cu generaţia anterioară, noul BMW X6 a crescut cu 3,2 centimetri în lungime, cu 0,6 centimetri în umeri şi cu 0,3 centimetri în înălţime, în timp ce ampatamentul a rămas acelaşi cu cel al primei generaţii (şi cu cel al noului X5). Cu toate acestea, materialele uşoare folosite în componenţa noului BMW X6 îi reduc masa totală cu până la 40 de kilograme – asta înseamnă, desigur, performanţe mai bune – fie că vorbim de cele dinamice sau de cele de economie de combustibil. Portbagajul a crescut, la rându-i, cu 10 litri, ajungând la un volum de 580.
La interior (şi implicit din punct de vedere al dotărilor), comparaţia cu BMW X5 poate continua – noul X6 preia elementele de interior care au debutat pe X5, cum ar fi volanul sport, selectorul cutiei de viteze, scaunele din spate profilate individual, căptuşeala moale a tunelului median etc. Apropo de scaunele din spate – dispun de o modularitate 40:20:40 şi, prin rabatarea lor, volumul de încărcare al portbagajului creşte la 1.525 de litri.
Noul BMW X6 vine în două „costumaţii”, Design Pure Extravagance (un mod mai opulent de a spune „eleganţă”) şi M Sport.
Gama de motorizări de debut pentru noul BMW X6 cuprinde două dieseluri şase-în-linie, de 3,0 litri, cu 258 şi cu 381 CP şi un V8 bi-turbo pe benzină, de 450 CP. Începând cu anul viitor BMW X6 va primi şi motorul pe benzină, cu şase cilindri în linie şi cu 306 CP şi un diesel cu 313 CP. De oricare dintre aceste motorizări se va ocupa transmisia automată Steptronic Sport cu opt trepte – care vine, aşa cum deja ne-am obişnuit, cu funcţia Launch Control.
sept. 06, 2024 0
iul. 10, 2023 0
mart. 15, 2023 0
ian. 23, 2023 0
nov. 04, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 10, 2024 0