Administrația locală este nevoită să recunoască faptul că nimeni nu s-a arătat interesat de acest contract pe 3 ani, motiv pentru care subiectul va fi republicat pe site-ul destinat licitațiilor electronice în cursul lunii noiembrie. Conform Biroului de Presă al Primăriei Oradea, precizează că munca pe care firma câștigătoare va trebui să o presteze este de mai multe feluri. În primul rând, este vorba despre întreţinere, reparaţie şi execuţie lucrări noi referitoare la mobilierul urban amplasat pe domeniul public. Apoi, firma va trebui să se înhame și la confecţii metalice, podul de pontoane (până când acesta va fi dezafectat), pavaje, încadrări cu borduri, platforme din beton nearmat, dar și la răzuit afişe de pe panouri, de pe stâlpii de iluminat public sau clădiri. Totodată, contractul ar prevedea și amenajare de locuri de joacă cu nisip în zonele verzi şi pe alte terenuri aparţinând domeniului public și care nu sunt în administrarea altor persoane juridice. După revenirea la licitație, în caz că o firmă va adjudeca, Municipalitatea va încheia un acord cadru pe perioad 1 ianuarie 2011 – 31 decembrie 2013, pentru 4 loturi din domeniul public orădean. În total, pe perioada contractului, administrația locală este dispusă să plătească maximum 2,9 milioane lei (cu TVA inclus) pentru întreținerea celor patru loturi.