Actualizat noiembrie 20th, 2024 11:58 PM
feb. 03, 2022 Adrian Popa Actualitate, Administrație 0 1006 vizualizari
Începănd cu data de 01 Martie 2022, prin OUG nr.11/2021 care a modificat și completat Legea nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscală, au fost instituite urmatoarele:
Obligația pentru autoritațile publice, instituțiile publice sau de interes public de a se înrola în sistemul informatic PatrimVen.
ANAF reamintește entităților în cauză că, prin sistemul informatic PatrimVen, Ministerul Finanțelor pune la dispoziția autorităților și instituțiilor publice sau de interes public, precum și la dispoziția Uniunii Nationale a Notarilor Publici din Romania și oficiilor de cadastru și publicitate imobiliară, urmatoarele servicii: conturi bancare, contribuții de asigurari sociale, adeverințe de venit, certificate de atestare fiscale, caziere fiscale, informații despre veniturile lunare, informații despre veniturile anuale, informații despre bunuri (clădiri, terenuri, vehicule), date referitoare la situația fiscală, date referitoare la situația financiară, rapoarte de audit/ informative, vizualizare răspunsuri sau solicitări ANAF.
„Facem apel la autoritățile publice, instituțiile publice sau de interes public vizate de aceste modificări legislative, pentru a face demersurile ce se impun din timp, în vederea evitării eventualelor situații neplăcute cauzate de o suprasolicitare a sistemelor informatice din perioada imediat anterioară termenului de 01 martie 2022.
Informaţii suplimentare se pot obţine :
accesănd link-ul https://epatrim.anaf.ro/ ;
accesănd site-ul www.anaf.ro domeniul Servicii Online subdomenii cum sunt: Declarații electronice, Înregistrare/ Înrolare persoane fizice și juridice în Spațiul Privat Virtual , Verificare documente electronice eliberate în Spațiul Privat Virtual, Registre, Servicii WEB, PATRIMVEN, etc.”, se arată într-n comunicat ANAF.
apr. 18, 2024 0
mart. 04, 2024 0
apr. 21, 2023 0
apr. 10, 2023 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0