Actualizat mai 19th, 2025 10:48 PM
nov. 14, 2022 Adrian Popa Actualitate, Administrație 0 1102 vizualizari
Direcția Arhitect Șef din cadrul Primăriei municipiului Oradea continuă procesul de digitalizare. Astfel, începând cu data de astăzi, 14 noiembrie 2022, Primăria Oradea, prin intermediul compartimentului de specialitate, eliberează și certificatul de nomenclatură stradală și adresa online, printr-o procedură similară cu cea care se realizează pentru emiterea Certificatului de Urbanism.
Beneficiarii au la dispoziţie pe site-ul administrației publice locale – www.oradea.ro, la secțiunea Ghişeul online, un buton activ prin care se accesează zona de completare a cererii.
În urma parcurgerii primei etape, solicitantul va primi un răspuns de informare, tot online, cu privire la acceptarea acestei cereri, urmând ca ulterior să se elibereze actul final semnat digital.
Mai jos găsiți link-ul prin care se accesează secțiunea menționată:
https://platformacetateni.oradea.globalpay.ro/public/nomenclatura-stradala?id=57
mai 15, 2025 0
mai 13, 2025 0
mai 12, 2025 0
mai 10, 2025 0
mai 19, 2025 0
mai 19, 2025 0
mai 19, 2025 0
mai 19, 2025 0