Actualizat aprilie 8th, 2025 1:46 PM
apr. 05, 2014 Florin Coman business 0 1631 vizualizari
Vineri (4 aprilie), la Hotel Ramada din Oradea, reprezentanții firmei Cemacon au prezentat cele mai noi evoluții în materie de situație a societății. Firma și-a dublat cota de piață în Regiunea de Nord-Vest în 3 ani și vizează să devină lider de piață în Transilvania în 2014. Vorbim aici despre al treilea producător de blocuri ceramice din România.
Cemacom și-a consolidat poziția de lider în Regiunea de Nord-Vest (Bihor, Bistrița Năsăud, Cluj, Maramureș, Sălaj și Satu Mare) și a încheiat anul 2013 cu o cotă de piață de 42%, dublu față de valoarea înregistrată în 2010. Cota de piață a companiei a avut o creștere importantă și la nivelul întregii țări, la 16% în 2013, față de 6% în 2010. Merită menționat că printre cele mai importante construcții în cadrul cărora s-au folosit produse Cemacon se numără cartierele Prima Casa și Golden Rezident din Oradea, dar și Ansamblul de locuințe colective Oaza, respectiv Cartierul Armatei din Cluj-Napoca.
Ȋnfiinţată în 1969 la Zalău, Cemacom are peste 45 de ani de experiență în realizarea de materiale de construcții. Compania şi-a concentrat atenţia pe obţinerea unei reţete optime de fabricare a blocurilor ceramice, iar în prezent beneficiază de o linie de producție modernă, automatizată, care permite realizarea unor produse inovatoare, gama Evoceramic. Cemacon promovează conceptul de „construcţii verzi”, inclusiv prin dezvoltarea singurului bloc ceramic din România care nu necesită termoizolare suplimentară.
nov. 04, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 10, 2024 0