Ce cumpara romanii cel mai mult de pe internet.

on
Hainele, cosmeticele sau produsele şi serviciile IT şi electronice sunt cele mai achiziţionate bunuri în mediul online. În acelaşi top regăsim şi electrocasnicele sau cărţile“, a declarat Andreea Coca, Digital Market Intelligence Consultant GfK Romania.
De asemenea, pachetele turistice sau restaurantele care livrează mâncare au şi ele parte de o poziţie bună, pe ultimele locuri în topul celor mai achiziţionate produse şi servicii situându-se pachetele financiare sau cumpărăturile pentru consum curent (produse de băcănie – zahăr, ulei, lactate, fructe şi legume sau produse de îngrijre a locuiţei, detergent, hârtie igienică etc.).
În ceea ce priveşte plata cumpărăturilor realizate de pe internet, majoritatea preferă să plaseze comanda online, urmând ca plata să o facă cash, în offline. De obicei, cei care cumpără online mai des – cam o dată pe lună – aleg să şi plătească prin tranzacţie digitală, în timp ce aceia care cumpără mai rar, plătesc cash.
În general, peste 90% din cei care cumpără online preferă să achite valoarea produsului numerar, la primirea comenzii.
Studiul a fost realizat de GfK România pe un eşantion de 1.000 de respondenţi din toată ţara, cu vârsta de peste 15 ani. Metoda folosită este cea a interviurilor faţă în faţă şi are o marjă de eroare de 2%.

Distribuie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

+ 87 = 88