Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
dec. 16, 2011 Andrei Şandor Actualitate 0 1406 vizualizari
Aparent lipsită de logică și chiar criticată, pe ascuns, de persoane cu veleități inginerești, închiderea Podului Sovata în vederea încercării suprastructurii lui pare să nu ascundă nimic legat de un eventual pericol. Primarul Ilie Bolojan a declarat vineri (16 decembrie) pentru bihorstiri.ro că, practic, construcția totală a noului pod (cu toate anexele prevăzute în contract) s-a încheiat doar acum. Firma executantă a mai trebuit să facă unele ajustări, iar recepția finală nu a fost făcută până acum. Testările din nopțile de vineri spre sâmbătă și de sâmbătă spre duminică fuseseră prevăzute din start și urmează ca ele să se deruleze sub supravegherea atentă a proiectantului. Mai multe autocamioane vor fi amplasate pe Podul Sovata în mai multe ipoteze de încărcare. Specialiștii își propun să măsoare deformaţiile reale ale suprastructurii construcției, urmărindu-se dacă acestea se încadrează în toleranţa impusă de proiectant. Podul a fost construit de firma SC CCCF Drumuri și Poduri Timișoara și a fost finanțat integral din bugetul local al Municipiului Oradea. Șeful Primăriei spune că toate plățiel au fost efectuate. Suma totală pe care timișorenii au încasat-o pentru acest obiectiv se ridică la aproape 12 milioane lei.
nov. 20, 2024 0
nov. 18, 2024 0
nov. 15, 2024 0
nov. 12, 2024 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0