Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mart. 18, 2017 Florin Coman business 0 2759 vizualizari
După 600.000 de euro investiţi pentru remodelarea magazinului Praktiker de la Oradea, clienţii au parte, începând de vineri (17 martie), de spaţii comerciale ptimizate. Printre scopurile faceliftului de la Oradea şi din celelalte orşae în care reţeaua Praktiker e prezentă se numără introducerea unor game noi de produse, sortimentele de produse fiind regândite pentru a le oferi clienţilor mai multe variante pe fiecare categorie de preţ. De asemenea, cei care vizitează magazinul de pe str. Ogorului vor fi întâmpinaţi cu un concept nou de semnalistică: afişele de orientare în magazin, punctele de informare, afişele ambientale, preţurile produselor şi semnalizarea promoţiilor. „Toate acestea sunt acum marcate foarte clar, uniform, într-o modalitate care să faciliteze întregul proces de vizitare a magazinului şi de cumpărare. O nouă strategie de merchandising, care să fluidizeze procesul de alegere şi achiziţie. Este vorba despre o nouă aranjare a produselor la raft conform unor norme, reguli şi logici de cumpărare care să transforme procesul de achiziţie într-unul mult mai facil pentru cei care trec pragul magazinelor Praktiker modernizate”, se arată în comunicatul oficial al companiei.
foto – pt. ilustrare
feb. 27, 2014 0
iul. 11, 2013 0
mart. 28, 2012 0
nov. 04, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 10, 2024 0