Banii ar trebui să ajungă, într-o primă fază, pentru fundație și pentru cei doi piloni care vor susține podul efectiv. Reamintim că șantierul a fost mult timp sub semnul întrebării, după ce Ministerul Transporturilor a uitat de lucrările de infrastructură din Oradea (și Bihor). Podul care să dubleze actuala punte cunoscută sub numele de Densuseanu ar fi trebuit finanțat, teoretic, în paralel cu finalizarea lucrărilor la șoseaua de centură a Municipiului Oradea. Cum banii nu au mai venit, firma Selina a refuzat să lucreze pe ochi frumoși și pe simple promisiuni, dar a reluat munca după ce i s-au achitat restanțe de 20 milioane lei datând din 2009 și după ce CNADNR a deschis robinetul la încă 30 milioane pentru începerea podului. De menționat că noul pod este considerat un mijloc pentru descongestionarea traficului dinspre/spre centura Oradiei și ar urma ca sarcinile să fie împărțite astfel: pe unul dintre cele două poduri se circula doar în direcția cartierului Ioșia, iar pe celălalt numai spre Rogerius/Șoseaua Borșului, pe câte două benzi. Vă invităm să vizionați galeria foto atașată pentru imagini de pe șantier, surprinse miercuri, 6 octombrie.