Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mai 21, 2013 Andrei Şandor Actualitate 0 1398 vizualizari
Una dintre cele mai mari investiții pentru fluidizarea traficului pe centura ocolitoare a Municipiului Oradea a început să fie realizată. Este vorba despre mult discutatul pasaj suprateran care va porni în zona Metro și va „da” în zona fostului post control de la ieșirea din oraș spre Oșorhei. Inițial, jurnaliștii au fost informați că firma Strabag a câștigat licitația pentru lucrarea de peste 14 milioane lei. Ulterior, Municipalitatea a transmis că amplasamentul șantierului a fost predate executantului, firma ARL din Cluj. Deci nu e Strabag. Și totuși e Strabag, căci reputatul constructor a devenit acționar majoritar în ARL. Nu este relevant pentru șantierul în sine, dar chestiunea ține de o acuratețe a informării publicului.
Una peste alta, trebuie spus că proiectul este destul de ambițios și a fost gândit de Primăria Oradea (n.b.: cu mult înainte de a exista un acord cu CNADNR privind finanțarea de către această instituție a lucrării) astfel încât gâtuirea de pe centură în zona Metro-calea ferată să poată fi data uitării. Soluția: un pasaj suprateran care să treacă peste calea ferată. Șoseaua bonus (cu câte 2 benzi pe sens) va fi întregită cu două sensuri giratorii, în apropiere de magazinul Metro și la intersecția cu E 60 (DN 1). Lucrarea va dura maximum 2 ani.
mai 05, 2017 0
mart. 08, 2017 0
mart. 08, 2017 0
feb. 24, 2017 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0