Actualizat noiembrie 22nd, 2024 6:50 PM
dec. 20, 2012 Andrei Şandor Actualitate 0 1216 vizualizari
10.jpg” alt=”camionselina” width=”300″ height=”210″ class=”alignleft size-medium wp-image-84828″ />Teoretic, numai un concurent care vine cu o ofertă mai bună va împiedica firma Selina să rămână cu monopol pe lucrările stradale orădene (și) în perioada 2013 – 2017. Cu tot cu împărțirea în două a municipiului și scoaterea la licitație, separat, a celor două zone. Primarul Ilie Bolojan a declarat pentru bihorstiri.ro că orice firmă va putea depune ofertă pentru ambele loturi de lucrări și nu este exclus ca aceeași firmă să câștige în amebele cazuri. Explicația edilului-șef liberal este că, în caz că s-ar introduce diverse restricții de participare, ar exista riscul ca breasla drumarilor să se „cartelizeze”. Adică să facă înțelegeri neortodoxe între ele. Și tot primarul Bolojan spune că se merge pe aceste principii pentru lucrările stradale după ce Municipalitatea s-a cam fript cu firmele care se ocupă de amenajările de parcuri. Lucru pe care administrația locală l-a depistat, pare-se, din mers, însă prea târziu pentru a mai putea stârpi în timp util „cartelizarea”. În ceea ce privește bugetul pentru care drumarii se vor „bate” între ei pentru a câștiga dreptul de a lucra timp de 4 ani în Oradea, acesta va rămâne aproximativ același cu cel actual: în jur de 30.000.000 lei/an, a mai precizat primarul. Consiliul Local Oradea a aprobat în ședința de marți scoaterea la licitație a celor două loturi rezultate din împărțirea orașului (malul drept, respectiv malul stâng al Crișului Repede). Ilie Bolojan speră ca firmele să ducă o bătălie reală în materie de oferte, o astfel de situație putând să scadă mult prețul de adjudecare. Adică ar putea fi făcute economii pentru bugetul local. Actualul contract dintre firma Selina și Municipalitate va expira la finalul lunii iunie 2013.
nov. 20, 2024 0
nov. 18, 2024 0
nov. 15, 2024 0
nov. 12, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0