Actualizat noiembrie 22nd, 2024 3:12 PM
iul. 11, 2012 Andrei Şandor Actualitate 0 1916 vizualizari
Directorul Casei de Cultură a Municipiului Oradea (CCMO), Flavius Bunoiu, a servit azi (11 iulie) presei locale un aperitivi în materie de organizare a ediției din acest an a festivalului Toamna Orădeană (TO). Continuând linia începută anul trecut, organizatorii (CCMO și Primăria Oradea) dau credit și în 2012 promovării online și bloggerilor din toată țara în vederea promovării și oglindirii evenimentelor. Noutatea mare față de anii precedenți este că TO nu va mai ține o lună de zile, ci doar două săptămâni mari și late, consistența ofertei cultural-artistice având astfel șanse mai mici să se dilueze foarte tare. Ediția curentă va demara în data de 1 octombrie și va dura până în 14 octombrie, incluzând în mod tradițional Ziua Oradiei. În prima parte (1 – 10 octombrie), cei interesați vor putea participa la o serie de 10 spectacole în diferite săli din oraș (cu bilete la prețuri între 5 lei și 30 lei, în funcție de gradul de atractivitate a show-ului), iar ultimele 4 zile ale festivalului vor fi dedicate concertelor în aer liber. O altă schimbare, bătută în cuie în proporție de 99,9% (conform spuselor directorului Bunoiu), este că aceste concerte nu vor mai avea loc în parcarea de pe str. Independenței, ci în Parcul 1 Decembrie. Șeful CCMO nu a vrut să dezvăluie niciun nume de artist care va veni la Oradea, motivând că încă nu toate contractele sunt semnate. În schimb, în 1 august, toată lumea va afla programul integral al TO 2012. Sponsorii din acest an ai festivalului orădean sunt Heineken, Siemens și Farmacia 3. De asemenea, la bunul mers al lucrurilor contribuie Primăria Oradea (care a alocat 260.000 lei) și CCMO.
Creație, culoare, gadget-uri
Practic, munca de promovare a TO 2012 a început încă din luna iunie, când responsabilii cu organizarea au dat drumul site-ului special creat pentru eveniment de către cei de la Agenția 4th Floor. Prin această pagină web se dorește (și) promovarea orașului, Oradea fiind prezentată ca fiind multicultural și extrem de colorat, culoarea jucând un rol important în modul în care CCMO a decis să facă reclamă evenimentului. Totodată, o parte a materialelor promoționale implicate în ediția din acest an a TO au fost astfel concepute încât ele să poată fi întrebuințate de către cei care dispun de telefoane mobile foarte deștepte, de tablete și alte gadget-uri: codurile QR „încastrate” pot fi scanate de aceste aparate, iar utilizatorul ajunge direct pe platformele electronice aferente TO 2012. O asemenea creație a putut fi întâlnită la Serbările Cetății, în weekendul trecut, în „persoana” unui panou amplasat în apropierea intrării în zona de desfășurare a evenimentelor.
Oradea colorată stă în creionul oricui
A fost lansat și un concurs de creație – „Oradea de la imaginație la creion”. Insgtrumentul menționat se află, de altfel, în centrul design-ului site-ului TO, iar talentații pot participa la ceea ce organiztorii numesc „concurs inedit de grafică”. Până în data de 22 iulie, sunt așteptate desene realizate cu creioane grafice și colorate pe tema propusă. este vorba despre transpunerea pe o coală albă de hârtie a unei dintre principalele valori promovate de TO (comuniune, multiculturalitate, mozaic social, creativitate, imaginar, fantezie) prin prisma orașului. Sau a orașului prin prisma valorilor menționate. Juriul este format din 4 membri: trei de la agenții de publicitate din Amsterdam și București și un specialist local. Cele mai bune creații vor fi premiate astfel: locul I ia 150 euro + acces total la spectacole pentru 2 persoane, locul II primește 100 euro + acces total pentru 2 persoane la spectacolele TO, iar locul III se alege cu 50 euro + acces gratuit pentru 2 persoane la toate evenimentele din cadrul festivalului. În total vor fi aleși 9 semifinaliști. Cei 6 care nu se clasează pe „podium” vor primi și ei dreptul de a merge la toate spectacolele organizate în cadrul TO (pentru 2 persoane).
Vă invităm să accesați acest link pentru a afla mai multe detalii despre concursul „Oradea – de la imaginație la creion”.
sept. 25, 2015 0
aug. 19, 2015 0
iun. 04, 2015 0
dec. 19, 2014 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0