Actualizat noiembrie 23rd, 2024 9:40 PM
apr. 01, 2022 Adrian Popa Actualitate, Administrație 0 835 vizualizari
„Destinația Anului”, cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern, se află deja la a II-a ediție. Competiția dorește promovarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiunile PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe site-ul destinatiaanului.ro și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism.
Aflată la a doua ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse in două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării.
„Prin nominalizarea destinației preferate, îi oferi șansa de a câștiga competiția și de a fi promovată la nivel național. Un efort minim pentru un câștig uriaș. Promovarea în turismul intern are și beneficii financiare și crește șansele de expunere la nivel internațional. În același timp este o mândrie și un sentiment de apartenență să vezi destinația ta de suflet în competiție,” menționează inițiatorii campaniei.
După ce în 2021, Oradea a obținut Premiul Juriului în competiția Destinația Anului 2021, fiind una dintre cele 6 finaliste din țară, anul acesta, Oradea este nominalizată din nou pentru titlul Destinația Anului 2022.
Pentru susținerea destinației, Oradea poate fi votată pe site-ul www.destinatiaanului.ro până în 10 aprilie. Astfel, toți iubitorii Municipiului Oradea sunt încurajați să își susțină destinația favorită, pentru a fi eligibilă la etapa următoare a competiției.
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 19, 2024 Comentariile sunt închise pentru Oradea se pregătește pentru sărbători: Iluminatul festiv prinde contur
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0