Actualizat noiembrie 23rd, 2024 9:40 PM
iul. 14, 2021 Adrian Popa Actualitate, Administrație 0 928 vizualizari
Agenția de Dezvoltare Locală Oradea S.A cu sediul în Oradea, str. Primăriei nr. 3, reprezentată legal de director general Silaghi Teodora Alina, a preluat gestiunea directă ca modalitate de exploatare și administrare a iluminatului public din municipiul Oradea conform Hotărârii Consiliului Local nr. 246/31.03.2021.
Începând de azi, 14 iulie, sesizările și reclamațiile privind iluminatul public din municipiul Oradea vor fi direcționate către specialiștii din cadrul Compartimentului Iluminat al Agenției de Dezvoltare Locală Oradea S.A (ADLO)
În vederea identificării și soluționării cât mai eficiente a problemelor semnalate, cetățenii sunt rugați sa indice cât mai exact locația cu probleme.
Cetățenii care sesizează disfuncționalități în iluminatul public se pot adresa:
– prin telefon, la dispeceratul Poliției Locale Oradea, respectiv la numărul de telefon 0259/969;
– prin e-mail la adresa primarie@oradea.ro ;
– Oradea City Report, aplicație disponibilă în Magazin Play și App Store, având posibilitatea de a verifica în timp real stadiul sesizării depuse;
– personal de către petent la registratura (Sala Ghișeelor) Primăriei Oradea.
După repartizarea reclamațiilor/sesizărilor scrise, se vor parcurge următoarele etape în vederea soluționării acestora:
– Identificarea locației pentru care se face sesizarea;
– Analizarea reclamației/sesizării.
Sesizările primite vor fi redirecționate către Compartimentul Iluminat pentru a fi soluționate cât mai repede, în funcție de complexitatea și volumul lucrărilor.
Sesizările, reclamațiile care privesc extinderea rețelei de iluminat public vor fi direcționate către Direcția Tehnică din Primăria Oradea, ADLO S.A. gestionând activitatea de exploatare și mentenanță a iluminatului public.
Reclamațiile/sesizările anonime, se analizează în vederea clarificării aspectelor semnalate și a inițierii eventualelor măsuri ce se impun, cu condiția precizării cât mai exacte a locației.
În cazul reclamațiilor/sesizărilor în care nu sunt menționate suficiente date de identificare a locului de consum se vor solicita informații suplimentare.
Dacă nu este posibilă identificarea locului de consum, reclamația se va clasa.
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 19, 2024 Comentariile sunt închise pentru Oradea se pregătește pentru sărbători: Iluminatul festiv prinde contur
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0