Actualizat noiembrie 22nd, 2024 1:19 PM
apr. 28, 2011 Andrei Şandor Actualitate 0 1421 vizualizari
În scădere față de anii precedenți, nemulțumirile legate de activitatea OTL există totuși. Printre ele se numără chestiuni legate de punctualitatea șoferilor, confortul termic în tramvaie și autobuze, respectiv atitudinea (negativă a) controlorilor. Joi, 28 aprilie, managerul Csuzi Istvan (foto) a relatat despre un caz de lipsă de punctualitate, rezolvată de el. Potrivit celor povestite de directorul general al OTL, într-o dimineață, acesta a fost sunat de cineva care a reclamat că o mașină nu a oprit într-un dintre stațiile în care erau călători care așteptau mijlocul de transport în comun. „Întâmplător, un om care dorea să urce în autobuzul cu pricina avea numărul meu și m-a sunat”, susține Csuzi. Acesta spune că, imediat, a luat măsurile necesare pentru ca mașina respectivă să se întoarcă din zona Ștrandului Municipal pentru a efectua oprirea în stația pe care șoferul a omis-o. Mai mult, grație sistemului GPS, șeful mare de la OTL a putut verifica dacă reclamația este adevărată sau nu. Ghinion pentru angajatul fostei Regii Autonome: sistemul modern de monitorizare a curselor a confirmat omisiunea, faptă considerată „deosebit de gravă” și sancționabilă financiar.
Acesta fiind un eveniment izolat, conducerea OTL cere în continuare clienților să transmită nemulțumirile, dar pe cât posibil cu date concrete despre cursa sau linia pe care s-a întâmplat problema.
aug. 27, 2024 0
dec. 22, 2020 0
aug. 24, 2020 0
apr. 09, 2020 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 21, 2024 0