Actualizat noiembrie 23rd, 2024 9:40 PM
feb. 20, 2018 Florin Coman Actualitate, Auto, business 0 2361 vizualizari
Compania controlată de omul de afaceri Beniamin Rus ţinteşte contractele pentru porţiunea bihoreană a Autostrăzii Transilvania. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat pe site-ul ei oficial că s-a încheiat perioada de depunere a ofertelor pentru cele 3 tronsoane. S-a încehiat cu succes, căci un total de 19 firme / asocieri de firme s-au arătat interesate de lucrări. Firma Trameco apare la fiecare tronson, în asociere cu alte 4 companii de profil (printre care şi Drumuri Bihor, o altă firmă a lui Rus). Tronsonul Suplacu de BArcău – Chiribiş este estimat la costuri de 377.650.582,54 lei, în timp ce porţiunea Chiribiş – Biharia ar urma să coste 454.414.271,15 lei. De asemenea, potrivit CNAIR, contractul pentru partea a treia, Biharia – Borş este estimat la o valoare de 159.223.476,08 lei. Sumele sunt făra TVA. Pentru loturile 2 şi 3 se „bat” 7 oferte, în timp ce primul lot este vânat de 5 ofertanţi.
„Lotul 1 (subsecțiunea 3C1): Suplacu de Barcău – Chiribiș, are o lungime de 26,35 km
Traseul acestui lot începe în zona localității Marca (intersecția cu DC95) la km 4+200. Traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău la km 6+700 , după care intră în zona campului petrolier unde, la km 9+000, intersecteaza, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglaș). În continuare traseul autostrăzii se indreaptă spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localitățile Dolea și Margine. La km 22+500, la sud de Abrum, traseul autostrazii traverseaza calea ferata Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiș, traseul intersectează DJ 191A (Chiribiș-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legătura cu municipiul Marghita. Traseul va continua într-o zonă de campie, înscriindu-se în zona Chiraleu și Sinlazar, intersectând DN 19E, la km 30+480.
Lotul 2 (subsectiunea 3C2): Chiribiș – Biharia, are o lungime de 28,55 km
Acest lot începe în zona localității Sinlazar (intersecția cu drumul național DN19E), respectiv km 30+550, pe traseul subsecțiunii 3C-2. În continuare traseul se desfășoară într-o zonă de câmpie, cuprinsă între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș – Salard – Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, intre localitatile Sarsig și Haucești si intersectează DJ 767 (Tiglead – DN19E) la km 39+950. La km 40+980 traseul autostrazii trece prin zona Fegernic, pe o lungime de cca l00 m, intersectindu-se apoi la km 41+319 cu drumul comunal DC42. De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Salard). Traseul autostrăzii continuă spre granița cu Ungaria, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național care se deviază de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.
Lotul 3 (subsecțiunea 3C3): Biharia – Borș, are o lungime de 5,35 km
Lotul începe în zona localității Biharia (km 59+100). Traseul tranzitează o zonă de câmpie cuprinsă între localitățile Biharia, Satu Nou și granița cu Ungaria. Intersectează DN 19 (Oradea-Satu Mare), la km 59+614, prin nordul localității Biharia. La km 59+875 este prevazut un nod rutier (nodul Biharia), cu 5 bretele rutiere și 3 pasaje. În apropierea acestui nod rutier se află calea ferata CF 402 Oradea-Satu Mare, pe care o intersecteaza la km 60+066. Acest lot încheie traseul autostrăzii Brașov-Cluj-Borș la km 64+450 (frontiera cu Ungaria).”
(sursa: cnair.ro)
foto – tribuna.ro
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0