Actualizat februarie 5th, 2025 3:44 PM
apr. 04, 2017 Andrei Şandor Administrație 0 2034 vizualizari
Încă din această lună, Primăria Cluj-Napoca va emite în format electronic certificate de urbanism, va putea prelungi actele deja eliberate şi va emite avize, precum cele de salubritate, patrimoniu sau spaţii verzi, în vederea obţinerii diverselor autorizaţii. Această facilitate nu exclude posibilitatea de a te prezenta personal la ghişeu şi de a depune dosarul în format fizic, pentru cei care preferă această variantă. Primarul Emil Boc spune că administraţia locală pe care o conduce este „prima din România care s-a grăbit să pună în aplicare o ordonanţă de urgenţă emisă de Guvernul Cioloş”, cea care prevede „obligativitatea conectării autorităţilor locale la platforma naţională edirect-eguvernare.ro şi digitalizarea actelor administrative”. Termenul limită până la care, teoretic, primăriile din România ar trebuie să se alinieze la Ordonanţa dată de Guvernul precedent este 20 aprilie.
feb. 08, 2017 0
dec. 21, 2016 0
dec. 15, 2016 0
nov. 15, 2016 0
feb. 05, 2025 0
feb. 04, 2025 0
feb. 04, 2025 0
feb. 04, 2025 0