Actualizat noiembrie 23rd, 2024 1:47 PM
apr. 09, 2011 Andrei Şandor Actualitate 0 853 vizualizari
Ministrul Transporturilor, pedelista Anca Boagiu, a anunțat vineri (8 aprilie) că aerogările de la Timișoara, respectiv Arad vor să fuzioneze. Modelul adoptat este cel de la București (Otopeni/Băneasa). Potrivit presei centrale care a relatat pe scurt despre intenția celor două aeroporturi, este iminentă apariția Companiei Aeroportuare „Banat”. Intențiile sunt ca cele două aerogări fuzionate să deservească partea de vest a României. De altfel, tot azi, ministrul Boagiu a precizat că urmează investiții serioase pentru ca pista Aeroportului Internaţional “Traian Vuia” Timişoara să facă față exigenţelor Schengen. Vestea ar trebui să pună pe jar Consiliul Județean Bihor, care administrează Aeroportul din Oradea (AO). După cum se știe, aerogara de aici se află deja într-un proces de reabilitare/modernizare tot în vederea aderării la spațiul Schengen, dar finalizarea lucrărilor nu va însemna automat o mărire a interesului companiilor aeriene pentru a opera și la Oradea. De altfel, de ani de zile, aeroportul în cauză se confruntă cu probleme în privința atragerii de călători și implicit de zboruri. Chiar și cursa internațională de Veneția a fost anulată, iar singura întrebuințare palpabilă și frecventă a AO pare să fie mai ales din partea parlamentarilor bihoreni, respectiv a celor care aleg să călătorească până la București pe calea aerului.
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0