Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mart. 01, 2017 Andrei Şandor Actualitate, business 0 1811 vizualizari
Strategia de promovare pentru 2017, elaborată de Municipalitatea orădeană ia în calcul participarea la târgurile de Turism de la Milano, Londra și Cracovia. La nivel național, pe lângă participarea cu stand comun Oradea – Bihor la târgul de turism al României, Agenţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR) va realiza o serie de acțiuni țintite către cele mai importante orașe din regiune, precum și participarea la târgurile regionale de turism din Cluj-Napoca, Iași, Constanța şi Timișoara. Caravana de promovare va consta în prezentarea destinației Oradea – Băile Felix profesioniștilor din turism (tour-operatori și jurnaliști ai presei locale). După realizarea acestei acțiuni, un număr limitat din cei care participă la aceste prezentări vor fi invitați in vizite de studiu. Scopul principal al acestor acțiuni este cel de a promova imaginea destinației cât și de a introduce în ofertele de vacanțe sau city break produsul turistic Oradea – Băile Felix. La toate evenimentele de până acum, potrivit celor transmise de Primărie, pe standul Oradea – Băile Felix – Bihor s-au găsit oferte de city break, de cazare, respectiv de activități în aer liber și oferte de zbor. „Standul a fost vizitat de peste 3000 de vizitatori interesați de oferta Oradea – Băile Felix – Bihor”, informează APTOR. Târgul Internațional de Turism de la Budapesta – Utazás 2017 va avea loc între 2 şi 5 martie, cel de la Milano se va desfăşura în zilele de 2, 3 şi 4 aprilie, iar Târgul Tourism Leisure Hotels Chișinău va fi în perioada 6 – 9 aprilie.
nov. 20, 2024 0
nov. 18, 2024 0
nov. 15, 2024 0
nov. 12, 2024 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0