Pe anul trecut, la rubrica conținând veniturile proprii ale CCM stă înscrisă suma de 375.318 lei, în care se includ și sumele (destul de mici) rezultate din închirierea sălii. Pentru a rotunji bugetul de care va dispune în 2011, Bunoiu a declarat vineri (4 februarie) că a început deja „vânătoarea” de sponsori. Potrivit directorului, firmelor importante le-a fost deja trimis planul de manifestări pentru anul curent în vederea potențialelor contracte de sponsorizare. Principalele evenimente organizate de CCM și în 2011 vor fi Zilele Cetății, Fresh Art și Toamna orădeană. De asemenea, Flavius Bunoiu spune că, deși se așteaptă la un buget mai mic cu 10% decât cel din 2010, calendarul de evenmente s-a îmbogățit cu două manifestări quasi obligatorii: Ziua Culturii Române (care a avut deja loc în data de 15 ianuarie) și Ziua Culturii Maghiare. Șeful CCM a prezentat azi bilanțul financiar al activității pe anul trecut. Din totalul de cheltuieli de 1.086.244 lei, 83.279 lei au mers pe salarizarea personalului angajat, iar 798.766 lei au fost cheltuiți pe bunuri și servicii. De asemenea, CCM Oradea a investit 204.199 lei în reabilitarea sediului, cu aproape 6.000 lei mai puțin decât suma alocată inițial pentru acest obiectiv. Bunoiu a precizat că, în premieră, instituția pe care o conduce a returnat, la sfârșitul anului 2010, 67.413 lei necheltuiți Municipalității.