Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
feb. 02, 2016 Daniel Ardelean business 0 2990 vizualizari
Platforma OLX.ro, operată de compania Allegro Online Services România, a pierdut poziţia de lider pe segmentul „autoturisme“ după numărul de anunţuri publicate după ce volumul de mesaje comerciale a intrat pe o tendinţă descendentă odată cu introducerea, la finele anului trecut, a plăţii obligatorii pentru publicarea de anunţuri în segmentul auto.
La data de 1 februarie OLX.ro afişa 68.917 anunţuri la categoria autoturisme, faţă de peste 70.000 la începutul lunii ianuarie, în timp ce site-ul rival Lajumate.ro, unde publicarea anunţurilor este gratuită, afişa 70.653 de anunţuri, faţă de aproximativ 40.000 în urmă cu aproape o lună de zile. De notat este că platforma OLX.ro a decis să păstreze online în categoria autoturisme şi anunţuri mai vechi de 30 de zile, unele dintre ele datând chiar din luna iunie 2015.
La finele anului trecut preţul minim pentru publicarea unui anunţ în categoria auto a OLX.ro a devenit 4,8 euro la plata cu cardul online şi de 6 euro la plata prin SMS. OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală, este deţinută de grupul Naspers din Africa de Sud.
Anual, utilizatorii din România plătesc o sumă evaluată la câteva milioane de euro pentru serviciile furnizate de platformele de anunţuri online.
aug. 25, 2023 0
aug. 18, 2023 0
iun. 06, 2023 0
mai 25, 2023 0
nov. 04, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 10, 2024 0