Actualizat noiembrie 22nd, 2024 6:50 PM
mai 26, 2015 Daniel Ardelean business 0 2566 vizualizari
Hainele, cosmeticele sau produsele şi serviciile IT şi electronice sunt cele mai achiziţionate bunuri în mediul online. În acelaşi top regăsim şi electrocasnicele sau cărţile“, a declarat Andreea Coca, Digital Market Intelligence Consultant GfK Romania.
De asemenea, pachetele turistice sau restaurantele care livrează mâncare au şi ele parte de o poziţie bună, pe ultimele locuri în topul celor mai achiziţionate produse şi servicii situându-se pachetele financiare sau cumpărăturile pentru consum curent (produse de băcănie – zahăr, ulei, lactate, fructe şi legume sau produse de îngrijre a locuiţei, detergent, hârtie igienică etc.).
În ceea ce priveşte plata cumpărăturilor realizate de pe internet, majoritatea preferă să plaseze comanda online, urmând ca plata să o facă cash, în offline. De obicei, cei care cumpără online mai des – cam o dată pe lună – aleg să şi plătească prin tranzacţie digitală, în timp ce aceia care cumpără mai rar, plătesc cash.
În general, peste 90% din cei care cumpără online preferă să achite valoarea produsului numerar, la primirea comenzii.
Studiul a fost realizat de GfK România pe un eşantion de 1.000 de respondenţi din toată ţara, cu vârsta de peste 15 ani. Metoda folosită este cea a interviurilor faţă în faţă şi are o marjă de eroare de 2%.
nov. 04, 2024 0
oct. 15, 2024 0
sept. 20, 2024 0
aug. 01, 2024 0
oct. 15, 2024 0
oct. 10, 2024 0
sept. 04, 2024 0
mart. 14, 2024 0