Actualizat noiembrie 23rd, 2024 9:40 PM
iun. 14, 2014 Andrei Şandor Actualitate 0 1249 vizualizari
Planul de Mobilitate Urbană Sustenabilă, elaborat de OTL, așteaptă binecuvântarea Consiliului Local Oradea. Documentul propune o seride modificări și investiții în vederea unui transport public mai eficient și mai satisfăcător pentru călătorii care apelează la autobuze și la tramvaie în Oradea. Vineri, 13 iunie, fără să se teamă că a anunța într-o zi cu ghinion câteva măsuri ce ar urma să fie implementate, managerul Csuzi Istvan (foto) a declarat că una dintre schimbările spre care se privește este cea ca autobuzele OTL să aibă acces în continuare în Piața Unirii și după ce aceasta va deveni pietonală în urma proiectului pe bani europeni. Ideea celor de la OTL este ca de la colţul cu strada Primăriei și până la intersecția cu str. Avram Iancu să fie sens unic exclusiv pentru mijloacele de transport ale societății. De asemenea, ar urma ca mașinile care circulă pe liniile 10, 12, 13, 14, 15, 16 și 20 să aibă stație în fața fostei Biblioteci Județene (la Episcopia Greco-Catolică). O altă modificare majoră, potrivit celor trecute și în Planul de Mobilitate, este extinderea reţelei de şine de tramvai, idee care a mai fost vehiculată și perioade electorale, dar și în cadrul dezbaterilor legate de demolarea unei părți a străzii Avram Iancu. Potrivit directorului general Csuzi, e luată în calcul varianta Decebal – Grădina Zoologică, prin spatele Universităţii, liniile respective putând apoi ajunge și la depoul de pe str. Atelierelor (via zona străzii Ceyrat). În total, măsurile incluse în Planul de Mobilitate ar necesita aproximativ 70.000.000 euro, implementarea putând avea loc într-o perioadă de 6 ani.
aug. 27, 2024 0
dec. 22, 2020 0
aug. 24, 2020 0
apr. 09, 2020 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0