Actualizat noiembrie 23rd, 2024 1:47 PM
oct. 05, 2010 Andrei Şandor Auto 0 1063 vizualizari
La prima vedere planşa de bord pare prea mare, dar acest lucru nu contează poate atât de mult, pentru că jantele, eleronul şi evacuarea centrală arată bine de tot. Chiar şi scaunele Recaro sunt foarte frumoase, ca formă şi combinaţie de culori. Motorul turbo de 2,5 litri, cu 5 cilindri al generaţiei anterioare a dispărut, el fiind înlocuit la noul Focus ST cu un propulsor de 2 litri, turbo, din familia Ecoboost.
Mai mic, dar mai puternic, pentru că noul ST vine cu o putere maximă de 250 CP, la fel ca şi Renault Megane RS, în vreme ce cuplul maxim este de 360 CP (20 Nm peste ce oferă Megane RS).
În premieră, noul Ford Focus ST va ajunge pe toate pieţele unde Ford vinde maşini, adică şi în America, pe care primele două generaţii au ocolit-o. E bine, pentru că în felul acesta văd şi americanii vârfurile tehnologiei europene de masă. Vor putea simti cat de puternica si rapida este o masina al carei motor are doar 4 cilindri şi 2 litri. Din păcate mai avem de aşteptat mai bine de un an până când Focus ST va ajunge în showroom-uri – abia în 2012.
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0