Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
aug. 24, 2010 Andrei Şandor Auto 0 1090 vizualizari
Ideea este că noul CLS nu este deloc o maşina urâtă. Arată bine, foarte bine, dar lipşeste elementul original al primei generaţii. Primul model are un design care a surprins la momentul lansării (2003) pentru că avea o formă şi o parte frontală diferită, sensibil diferită de a oricărui model din gama nemţilor.
Noul CLS nu mai suprinde atât de mult. Partea frontală este unică, dar seamănă oarecum cu a celorlalte modele actuale Mercedes. Ne aşteptăm că maşina să arate excelent în realitate, dar parcă nu mai are prospeţimea pe care a avut-o primul model. Da, primul model pare extrem de simplu acum, din punct de vedere estetic, dar atunci părea altceva, şi asta aşteptau şi clienţii – altceva, şi s-a văzut la vânzări. 170.000 de exemplare din 2004 până acum, foarte bine pentru o maşină premium, destul de scumpă.
Spatele, zona cea mai importantă pentru aspectul unui coupe cu 4 uşi, rămâne pe aceeaşi linie, dar nu ne plac neapărat stopurile. Parcă sunt prea rotunjite, nu neaparat în stilul nemţilor şi nu e vorba atât de fluiditatea liniilor, cât de distribuirea luminilor paralele cu liniile exterioare.
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0
iun. 14, 2024 0