Actualizat noiembrie 26th, 2024 11:18 PM
iun. 02, 2010 Andrei Şandor Auto 0 1072 vizualizari
Actualul C4 a fost o apariţie aparte în clasa compactă la vremea lansării, la finalul anului 2004, nu neaparat din punct de vedere al designului, unul discutabil pentru versiunea în 5 uşi, ci din punct de vedere tehnologic. Asta pentru că cei de la Citroen au fost fideli filosofiei de a inova şi au venit cu câteva soluţii excentrice. În primul rând, actualul C4 s-a remarcat prin volanul cu butuc fix, francezii spunând atunci ca această solutie este ideală pentru deschiderea optimă a airbag-ului, avantaje fiind şi la operarea comenzilor de pe butucul fix al volanului. În al doilea rând a surprins „digitalizarea” planşei de bord, toate afişajele fiind pe câteva display-uri uneori greu de urmărit. Noul Citroen C4 renunţă însă la aceste soluţii, complet chiar. Volanul este unul „normal” ( Citroen va renunţa la volanul cu butuc fix şi pentru celelalte modele), iar bordul este convenţional, cu ceasuri plasată în spatele volanului. De asemenea este de asteptat o mult mai bună calitate a materialelor şi finisărilor, „inspirată” de la gama cu pretenţii premium, DS.
La nivelul designului nu există surprize majore ale liniei abordate. Totul se încadrează în stilul actual Citroen, dar este clar că maşina a devenit mai elegantă şi mai sofisticată stilistic. Este vorba în primul rând de fluenţa liniei, spatele nemaifiind atât de banal şi lipsit de atractivitate. Stopurile chiar amintesc puţin de cele ale noii generaţii Opel Astra şi se integrează mai bine în linia generală.
La nivelul motoarelor nu se remarcă noutaţi absolute- cam aceleaşi unităţi de până acum, începând de la 92 CP, pentru propulsoarele diesel şi 95 CP pentru cele pe benzină. Cele mai puternice versiuni vor fi cele de 155 CP (benzină) şi 150 CP (HDi). Preţurile vor fi anunţate cel mai probabil după debutul maşinii în cadrul Salonului Auto de la Paris.
nov. 26, 2024 0
nov. 26, 2024 0
nov. 26, 2024 0
nov. 26, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0