Conceptul arătat de VW se numeşte Milano Taxi şi seamănă cu conceptul up! al celor de la VW. Maşina vine cu forma foarte utilă a unui monovolum, dar şi cu o arhitectura interioara surprinzatoare.
Milano Taxi are doar două uşi. Portiera din dreapta culisează înainte şi permite accesul foarte facil în interior. Pasagerii au loc pe bancheta din spate, pentru că lângă şofer vor fi amplasate bagajele.
Practic, Milano Taxi seamănă cu un autobuz în interior. Şoferul are locul bine delimitat şi încadrat, iar în dreapta lui nu există scaun, ci spaţiul pentru bagaje.
Dimensiunile sunt special gândite pentru oraşele aglomerate, Milano Taxi având o lungime de numai 3,73 metri. Lăţimea este de 1,66 metri, iar înalţimea este mai mare (1,6 metri) din considerente de acces şi spaţiu.
Pasagerii au la dispoziţie un monitor care le arată costul cursei, dar le oferă şi posibilitatea de a plăti prin card de credit. Mai mult, timpul necesar deplasării poate fi folosit pentru a căuta, cu ajutorul aceluiaşi monitor, puncte de interes în regiune, starea vremii şi diferite alte informaţii turistice.
Motorul electric al acestui concept produce o putere maximă de 115 CP şi este limitat la o viteză maximă de 120 km/h. În funcţie de stilul de condus, autonomia poate ajunge la 300 km, iar timpul de încărcare până la o capacitate de 80% a bateriilor este de aproximativ o oră.
Practic, Milano Taxi seamănă cu un autobuz în interior. Şoferul are locul bine delimitat şi încadrat, iar în dreapta lui nu există scaun, ci spaţiul pentru bagaje.
Dimensiunile sunt special gândite pentru oraşele aglomerate, Milano Taxi având o lungime de numai 3,73 metri. Lăţimea este de 1,66 metri, iar înalţimea este mai mare (1,6 metri) din considerente de acces şi spaţiu.
Pasagerii au la dispoziţie un monitor care le arată costul cursei, dar le oferă şi posibilitatea de a plăti prin card de credit. Mai mult, timpul necesar deplasării poate fi folosit pentru a căuta, cu ajutorul aceluiaşi monitor, puncte de interes în regiune, starea vremii şi diferite alte informaţii turistice.
Motorul electric al acestui concept produce o putere maximă de 115 CP şi este limitat la o viteză maximă de 120 km/h. În funcţie de stilul de condus, autonomia poate ajunge la 300 km, iar timpul de încărcare până la o capacitate de 80% a bateriilor este de aproximativ o oră.




