Atunci, fostul secretar general al Guvernului Tăriceanu pleda cauza unor studii de trafic pentru Oradea. Pe Horea Vușcan par să îl supere, în general, construirile de sensuri giratorii prin oraș, acestea, potrivit declarațiilor sale, nefiind utile oriunde și în orice condiții. Drept contra-exemplu, fostul candidat independent pentru Consiliul Local Oradea dă orașul Debrecen unde s-a optat pentru semaforizare inteligentă în loc de sensuri giratorii, fie ele și turbo. Mai mult, liderul local al Mișcării Verzilor critică montarea de semafoare în sensul giratoriu, deși părea că nu știe exact care este situația de acolo (n.b.: din câte se cunoaște, oficial, singurele semafoare sunt cele aferente intrării și ieșirii tramvaiului din scuarul din centrul mega-girației de lângă Colegiul Național „Emanuil Gojdu”). De asemenea, potrivit tânărului politician-om de afeceri, sensurile giratorii sunt generatoare de mai multe accidente decât intersecțiile semaforizate. Culmea, Vușcan nu neagă că prin luarea de poziție de marți dorește să dea apă la moara afacerii sale, prin care a și ajuns la un moment dat să monteze semafoare inteligente la intersecția Bulevardului Decebal cu strada Sf. Apostol Andrei. Asta s-a întâmplat nu cu mult după venirea la putere a administrației liberale, însă prouiectul a fost apoi abandonat și s-a optat pentru sensuri giratorii. În opinia lui Horea Vușcan, în Primăria Oradea mai sunt și acum persoane care au gândire depășită, dar care au reuști să îl convingă pe primarul Bolojan că e mai util un sens giratoriu care costă 2 milioane euro, business foarte bun pentru firmele de construcție, decât un sistem de semafoare inteligente contra 150.000 euro.