Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
apr. 08, 2016 Florin Coman Actualitate, business 0 1538 vizualizari
În perioada iunie-iulie, 6 oraşe din România, printre care și Oradea, vor găzdui desfăşurarea proiectului „Raftul cu experienţe”. Este vorba despre un program inovativ de formare profesională, care îşi propune să ajute elevii de clasa a XI-a să facă primii paşi în carieră. Programul este organizat de Şcoala de Valori, în parteneriat cu Kaufland România. Elevii care vor să-şi descopere punctele forte şi să câştige experienţă profesională sunt încurajaţi să se înscrie până la data de 10 aprilie 2016 pe pagina proiectului.
„Raftul cu experienţe” ajunge la ediția a III-a și este un program complet care îmbină 2 direcţii: dezvoltare personală prin ateliere de educație non-formalã şi formare profesională alături de profesionişti în domeniul comerţului. Special creată pentru elevii de clasa a XI-a de la liceele economice, tehnologice şi teoretice, Ediția 2016 se va desfăşura în orașele Bucureşti, Craiova, Sibiu (începând cu 20 iunie) şi Arad, Oradea, Timişoara (începând cu 27 iunie).
Timp de 4 zile, antrenaţi în ateliere de educaţie non-formală susţinute de traineri pasionaţi, elevii vor parcurge un drum al autocunoaşterii, în care îşi vor descoperi valorile şi punctele forte şi vor învăţa cum să-şi armonizeze şi să-şi valorifice personalitatea. De asemenea, adolescenţii vor întâlni în fiecare vineri din cadrul programului oameni-model din Kaufland, profesionişti care le vor condimenta învăţarea cu informaţii utile şi actuale despre piaţa de retail. Participanţilor li se va face o incursiune despre evoluţia pieţei de comerţ modern, vor înţelege mai bine filozofia după care funcţionează retailerul şi se vor îmbogăţi cu informaţii utile pe teme precum: fluxul mărfurilor, aprovizionare, stocuri, relaţii cu clienţii.
De asemenea, timp de 3 săptămâni, tinerii vor avea parte de experienţe de învăţare prin practică în magazinele retailerului, fiind încurajaţi să înveţe despre designul de ambalaj, modul de aranjare a mărfurilor, crearea şi amplasarea de mijloace de semnalizare şi promovare a produselor, promoţii de preţ sau vânzare. Astfel, aceştia se vor familiariza cu realitatea industriei de retail şi vor cunoaşte care sunt cerinţele, aşteptările angajatorului şi aptitudinile necesare pentru a munci într-un lanţ de retail. Pe tot parcursul practic de învăţare, adolescenţii vor primi îndrumare din partea specialiştilor Kaufland, care, din postura de mentori, vor investi timp şi cunoştinţe pentru pregătirea profesională a tinerilor. La finalul proiectului, cei mai activi dintre participanţi vor primi diplome şi scrisori de angajare.
mai 13, 2024 0
feb. 02, 2024 0
dec. 24, 2023 0
feb. 22, 2023 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0