Actualizat noiembrie 22nd, 2024 1:19 PM
ian. 29, 2014 Andrei Şandor Actualitate 0 1229 vizualizari
S-ar putea ca, de acum înainte, studenții Universității din Oradea (UO) să nu mai fie atât de „agresați” de diverse bănci și firme care doresc să își promoveze produsele. Senatul UO a decis ca aceste entități care vor susţine acţiuni publicitare – altele decât afişajul – în interes propriu să achite 150 de lei/zi. Excepțiile de la noua regulă îl constituie cazurile în care respective societăți comerciale sunt incluse ca parteneri în susţinerea unor manifestări ştiinţifice, cultural-educative, sportive derulate sub egida Universităţii din Oradea.
Același for de conducere a universității a aprobat tarifele de închiriere pentru terenurile de tenis aflate în patrimoniul instituţiei, pentru perioada în care sunt acoperite cu balon de protecţie. Potrivit datelor transmise de prof. univ. Lia Pop, preşedintele Comisiei Relaţii Interne şi Internaţionale a Senatului UO, de luni până vineri inclusiv, cei interesaţi vor achita câte 30 de lei/oră (orele 8 – 13, respectiv 22 – 24). De asemenea, jucătorii de tenis vor plăti dublu (60 de lei/oră) dacă vor să facă mișcare în intervalul orar 20 – 22. În weekend tariful este de 50 de lei/oră.
apr. 18, 2016 0
ian. 31, 2016 0
ian. 18, 2016 0
nov. 25, 2015 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 21, 2024 0