Șefii asociațiilor de proprietari din Oradea convocați la Primărie!

30 martie este data limită până la care reprezentanții asociațiilor de proprietari sunt chemați la Primărie în vederea prelungirii / încheierii unui nou acord de colaborare sau în vederea refacerii hărţilor privind Protocolul de transmitere în folosință gratuită a spațiilor verzi. Conform unui anunț transmis marți (14 februarie) de Biroul de Presă al administrației locale, „președinții sau administratorii asociațiilor de proprietari în calitate de reprezentanți vor trebui să dețină asupra lor ștampila asociației, care se va aplica la semnarea acordului”. De știut că acordurile de întreţinere a spațiilor verzi aferente asociațiilor de proprietari constituie o obligație stipulată în Hotărârea nr. 429 din mai 2009 a Consiliului Local. Adică potrivit Regulamentului privind organizarea, dezvoltarea și întreținerea spaţiilor verzi din Municipiul Oradea. Președinții de asociații vor putea legătura cu consiliera Ramona Bakk, fie la camera 126 (telefon: 0259.437.000 – interior 176), fie apelânf numărul de mobil 0731.290.343.

foto – geoportal.ancpi.ro

Distribuie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

59 + = 63