Actualizat noiembrie 23rd, 2024 9:40 PM
mai 22, 2018 Andrei Şandor Actualitate, business 0 2085 vizualizari
O treime din populaţia Oradiei a trecut pe la ediţia din această primăvară a Street Food Festival (SFF). Cel puţin să privească şi să se plimbe. Aşa sună statistica oficială transmisă azi de către Biroul de Presă al Primăriei, cifra făcută publică fiind de „60.000 de gurmanzi”, intenţia clară fiind ca, pe lângă un bilanţ natural al evenimentului, să se dea de înţeles că reclamaţiile despre preţurile exagerate practicate de comercianţi nu ar fi fost fondate. Desigur, nu se poate cuantifica numărul exact al cumpărătorilor „unici”, aşa că se poate presupune nu toţi cei 60.000 de cetăţeni „număraţi” de organizatori au şi consumat ceva acolo. „Un eveniment extraordinar – așa cum ne și așteptam. Un public numeros, cald și primitor și o experiență atât de frumoasă, atât la nivel de festival cât și pentru noi ca echipă. Asta înseamnă Street FOOD Festival pentru noi, atunci când ajungem la Oradea. Acest eveniment a fost cea de-a doua oprire în cadrul turneului culinar și ne bucurăm că a fost din nou un real succes, iar pentru acest lucru trebuie să mulțumim încă o dată atât publicului, cât și autorităților care s-au implicat pentru bunul mers al tuturor aspectelor necesare implementării”, spune Nely Borza, project manager al evenimentului. Se promite şi o a doua ediţie a anului în Oradea, adică se dă semnalul că cei ce doresc să guste preparatele pot începe să economisească încă de pe acum. Probabil, următorul SFF va avea loc în cadrul Toamnei Orădene. „Cred că astfel de evenimente contribuie decisiv la creșterea nivelului de calitate a evenimentelor din Oradea și a vizibilității orașului. Pe lângă cifrele frumoase pe care le-a realizat, ediția din 2018 a fost organizată mai bine și cu o atenție sporită pentru acțiunile de protejare a spațiului public din Piața Unirii. Mulțumim echipei Street Food Festival pentru grija și atenția acordată recomandărilor de organizare”, declară directorul executiv al Asociației pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, Mihai Jurcă.
fptp – pentru ilustrare
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0