Actualizat decembrie 3rd, 2024 7:30 PM
aug. 09, 2017 Andrei Şandor Actualitate, Cultură 0 2105 vizualizari
4 septembrie 2017 este data până la care persoanele interesate de postul de manager al Şcolii de Arte „Francisc Hubic” îşi pot depune dosarele la Consiliul Judeţean (CJ) Bihor. Pe lângă o serie de acte cu date personale şi de studii, candidaţii vor depune proiectul de management pe care îl propun pentru instituţia păstorită de CJ. Printre condiţiile de îndeplinit în vederea participării la concurs se numără diplomă de licenţă obţinută în urma unor studii de lungă durată în domeniul educaţional-artistic, dar şi vechime de cel puţin 10 ani în domeniul absolvit. Potrivit anunţului postat pe site-ul oficial al CJ Bihor, evaluarea dosarelor va avea loc între 11 şi 18 septembrie, iar interviul (susţinerea proiectului de management) se va desfăşura cel târziu în 22 septembrie. Amănunte suplimentare găsiţi AICI.
Reamintim că postul de director general al Şcolii de Arte „Francisc Hubic” a rămas vacant după ce preşedintele CJ, Pasztor Sandor, a decis să încheie colaborarea cu managerul Marian Boboia în urma multiplelor probleme financiare descoperite atât de auditorii interni de la judeţ, cât şi de autorităţi competente ale Statului. În acest moment, conducerea instituţiei este asigurată, interimar, de Liviu Buţiu, dirijorul orchestrei „Rapsodia bihoreană”.
dec. 03, 2024 0
dec. 03, 2024 0
dec. 03, 2024 0
dec. 03, 2024 0
dec. 03, 2024 0
dec. 03, 2024 0
dec. 03, 2024 0
dec. 03, 2024 0
nov. 28, 2024 Comentariile sunt închise pentru Bekesi Csaba: Printr-un vot rațional putem bloca ascensiunea extremiștilor, în același timp, putem să oprim și refacerea Alianței Austerității!