Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mart. 12, 2020 Adrian Popa Actualitate, Administrație 0 1437 vizualizari
În vederea preîntâmpinării răspândirii infecției cu noul coronavirus și a reducerii riscului de contaminare și îmbolnăvire, la nivelul Instituției Prefectului județul Bihor s-au dispus următoarele măsuri:
1. Începând din data de 12.03.2020, se suspendă activitatea de predare personală a hotărârilor adoptate de consiliile locale, precum și a dispozițiilor emise de primari, după caz, la sediul Instituției Prefectului – Județul Bihor;
Predarea actelor administrative, precum și a celorlalte documente, se va face prin intermediul poștei.
Soluționarea problemelor urgente/excepționale se va rezolva telefonic și prin corespondență online la adresa registratura@prefecturabihor.ro.
2. În perioada 12-31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire a termenului, se suspendă ședințele Comisiei Județene Bihor pentru Stabilirea Dreptului de Proprietate Privată asupra Terenurilor;
În acest sens, în perioada susmenționată nu se vor înainta propuneri de validare la Comisia Județeană, după încetarea stării de urgență urmând a se relua activitatea Comisiei Județene.
3. În perioada 12-31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire, se suspendă audiențele la sediul Instituției Prefectului – Județului Bihor;
Depunerea petițiilor/reclamațiilor de către cetățeni se va face, în condițiile legii:
– prin e-mail, la adresa registratura@prefecturabihor.ro
– prin fax la numărul 0259-411.550
– prin poștă la adresa Instituția Prefectului – Județului Bihor, Parcul Traian nr. 5, Oradea
Soluționarea problemelor urgente/excepționale se va efectua prin alte mijloace de comunicare, precum telefon: 0259-467.800 sau 0259-411.811 sau e-mail: registratura@prefecturabihor.ro.
nov. 29, 2023 0
aug. 09, 2023 Comentariile sunt închise pentru Sala Ghișeelor nu va avea program cu publicul în zilele de 14-15 august
nov. 29, 2022 0
mai 31, 2022 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0