Actualizat noiembrie 23rd, 2024 9:40 PM
feb. 16, 2018 Andrei Şandor Actualitate 0 2401 vizualizari
În primul an în care a funcţionat 12 luni non-stop, 2017, Complexul „Nymphaea” din Oradea a adus la bugetul urbei o sumă de 3 milioane de euro. Este cifra avansată azi, 16 februarie, de managerul Administraţiei Domeniului Public (ADP), Liviu Andrica. Acesta se auto-gratulează pentru modul în care a reuşit să gestioneze obiectivul complex, în special pentru că a fost o premieră pentru el şi colegii săi. Pe lângă suma frumuşică de mai sus, statisticile mai arată că acvaparcul orădean a fost „călcat” de 300.000 de vizitatori în anul ce a trecut. Profitul făcut de cel mai nou loc de agrement al Oradiei se cifrează la 1 milion de euro, mai spune Andrica, bucuros că acvaparcul „şi-a atins scopul, a adus bani” pentru oraş. Pe de altă parte, faptul că „Nymphaea” e în vogă ajută, pare-se, şi alte business-uri. Potrivit managerului ADP, creşteri ale numărului de vizitatori s-au înregistrat şi la Grădina Zoologică, respectiv la hotelurile / restaurantele din municipiu. În opinia directorului, o parte semnificativă în această situaţie se datorează Complexului „Nymphaea”, care ar fi devenit un „vector de imagine” pentru Oradea.
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0