Actualizat aprilie 1st, 2025 7:39 PM
sept. 18, 2015 Andrei Şandor Politică 0 1722 vizualizari
La prima conferință de presă efectivă de după înființarea cu acte în regulă, Partidul M10 filiala Bihor iese la atac și atinge un punct nevralgic evident: DN 76. Vicepreședintele Răzvan Paută (foto) a încercat să ironizeze „statutul” șoselei care leagă Oradea de Deva și a propus ca drumul respectiv să fie denumit mai degrabă „drum forestier”. Unul pentru care viteza medie actuală cu care se poate circula pe el, aproximativ 40 km/h, ar fi înregulă.
Tânărul reprezentant al formațiunii politice inițiate de eurodeputatul Monica Macovei se arată indignat de modul în care CNADNR a gestionat subiectul și are sincere dubii cu privire la reabilitarea DN 76 în cele 90 de zile asumate de constructorii care au adjudecat licitațiile pentru cele trei tronsoane.
Mai mult decât atât, Paută consideră că e o bătaie de joc să refaci o șosea precum DN 76 prin metoda reciclării asfaltului vechi. În opinia vicepreședintelui M10 Bihor, din start poate fi pusă sub semnul întrebării calitatea șoselei refăcute, asta deoarece nu e normal să reașezi asflatul (reciclat) pe „nimic”. Căci, așa cum s-a arătat în multe rânduri și în presă, acel drum nu are o fundație adecvată. Altfel spus filiala bihoreană a Partidul M10 e sceptică cu privire la viitorul acelui drum național.
Iar dubiile sunt cu atât mai mari cu cât, spune Răzvan Paută, unul dintre constructori este firma Selina, patronată de controversatul Beniamin Rus. O altă chestiune care a aprins luminile de avertizare pe la M10 este faptul că, brusc, e posibilă reabilitarea în 3 luni de zile, după ce ani la rândul șantierul a stat. Paută consideră că și această lucrare devine muniție de război electoral, în așteptarea alegerilor din 2016, când unii politicieni se vor bate cu cărămida în piept în privința reabilitării DN 76.
aug. 31, 2017 0
aug. 28, 2017 0
iun. 13, 2017 0
mart. 02, 2017 0
mart. 19, 2025 0
dec. 09, 2024 0
dec. 02, 2024 0
dec. 01, 2024 0