Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
feb. 16, 2017 Andrei Şandor Actualitate 0 1745 vizualizari
În mod cert, Liviu Andrica știe cum să pună biciul pe unitățile subordonate grupate în cadrul Administrației Domeniului Public (ADP) Oradea. Pe anul 2016, cu 3.180.000 de lei reprezentând profitul net comunicat azi presei, ADP contabilizaează un grad de realizare de 695%. Asta în timp ce suma previzionată drept profit net pentru anul trecut era de „doar” 457.000 de lei. Directorul spune că, în ciuda multitudinii de probleme și sarcini diverse cu care s-a confruntat instituția pe care o conduce, 2016 a fost un „an bun”. Însă „cu presiune imensă”.
Presiunea a fost dată mai ales de preluarea și darea în funcțiune a Complexului „Nymphaea”, acvaparcul reușind să devină motiv de satisfacție pentru conducerea ADP. Potrivit lui Andrica (foto), s-a pornit de la zero, atât ca personal, cât și ca dotări, iar temerea că clienții vor veni doar la început și mai mult din curiozitate a fost spulberată fix în cursul iernii. Conform datelor prezentate joi, 16 februarie, în cadrul unei conferințe de presă, în decembrie și ianuarie, cei peste 40.000 de vizitatori ai acvaparcului au făcut în așa fel încât business-ul să fie pe plus. Șeful ADP vorbește despre venituri de 1,9 milioane de lei în cele două luni menționate. Ca o comparație, în luna decembrie, acvaparcul a necesitat cheltuieli de întreținere de peste 800.000 de lei.
Liviu Andrica rămâne, însă, circumspect și nu pare să vrea să se îmbete cu apă rece: „Nu știm cum va fi la vară, când vom funcționa cu toate dotările pornite”. Practic, managerul ADP nu e convins – deși ar vrea să fie – că în sezonul estival, cu multe variante de distracție la îndemânî, vor fi mereu atâția clienți în acvaparc încât acesta să fie măcar pe zero. Adică să nu meargă în pierdere. Cu toate acestea, tarifele încă nu vor fi modificate. Andrica spune că o decizie privind eventuale modificări ale prețurilor practicate la Nymphaea va putea fi luată doar după un an întreg de funcționare. Reamintim că acvaparcul nu a fost deschis publicului decât în septembrie, chiar în ultimul weekend din vacanța mare.
Printre investițiile în dotări pe care ADP Oradea le-a făcut deja în vederea echipării locului de agrement se numără un aparat de bronzat (aproape 54.000 de lei – tariful de utilizare este de 1 leu/minut) și un aspirator submersibil (7.600 de lei). De asemenea printre achiziții se regăsesc un manual de identitate aferent acvaparcului (60.340 lei) și o campanie de promovare de aproape 160.000 de lei. La acest din urmă capitol, ADP a decis să dea contractul direct firmei Bizmart, care a derulat o campanie cu afișe în Transilvania, pe Facebook și a realizat spoturi radio.
În acest an, tot din surse proprii, ADP mai intenționează să cumpere pentru Complexul Nymphaea un server (14.000 de lei), un cort pentru evenimente (500.000 de lei), o scenă mobilă (50.000 de lei), un defibrilator (15.000 de lei) și o mașină de spălat pardoseala (20.000 de lei).
oct. 25, 2022 0
feb. 10, 2022 0
iul. 20, 2020 0
feb. 12, 2020 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0