Actualizat aprilie 9th, 2025 4:42 PM
mai 11, 2011 Andrei Şandor Actualitate 0 1805 vizualizari
De la începutul acestui an, Municipalitatea orădeană a încheiat deja contracte cu 70 de asociații de proprietari în vederea atribuirii către cetățeni a locurilor de parcare amenajate de Primărie. O informare primită de la Biroul de Presă al administrației locale precizează că au fost deja date în custodie 1.200 de locuri de parcare în toate zonele oraşului. Potrivit datelor transmise de Primărie, „iniţial, locurile destinate parcărilor de domiciliu sunt amenajate de către municipalitate (asfaltate şi marcate), după care Serviciul Parcări din cadrul Administraţiei Imobiliare Oradea trece la încheierea contractelor cu asociaţiile de proprietari şi la atribuirea locurilor de parcare”. Orădenii pot avea pretenția la un astfel de loc numai după ce parcările au fost amenajate. Primăria Oradea mai informează că se lucrează în continuare la amenajarea parcărilor de domiciliu, atribuirile către asociaţiile de proprietari fiind făcute din trei în trei luni. Preţul unui abonament este de 90 lei/an, respectiv 45 lei/6 luni, iar intervalul orar în care poate fi ocupat de către posesorul abonamentuui este de luni până vineri între orele 16 – 07. În weekend, locul poate fi ocupat permanent. Circuitul sumelor plătite este următorul: locatarii plătesc abonamentele la asociaţia de proprietari de care aparţin, după care acestea virează sumele către Administrația Imobiliară Oradea. Locurile de parcare sunt amenajate de către firma Selina.
apr. 09, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 03, 2025 0
mart. 28, 2025 0
apr. 09, 2025 0
apr. 09, 2025 0
apr. 09, 2025 0
apr. 09, 2025 0