Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
oct. 20, 2011 Andrei Şandor Actualitate 0 1261 vizualizari
În acest an, Festivalul Toamna Orădeană a împlinit 20 de ani și a venit cu o abordare mai deosebită a promovării. La prezentarea bilanțului (la care au luat parte și bloggeri cu care s-a colaborat pentru mediatizare), joi (20 octombrie), organizatorul principal al manifestării, Flavius Bunoiu (director al Casei de Cultură a Municipiului), a ținut să atragă atenția mai ales asupra rezultatelor electronice ale evenimentului care a ținut în priză mai ales tineretul. Mergând pe ideea principală a reclamei via blog-uri, Facebook și alte asemenea mijloace de informare alternative, Bunoiu consideră că mișcarea și-a atins scopul. Potrivit unei centralizări realizate, site-ul special creat pentru TO a adunat peste 36.000 de vizualizări. În schimb, doar 9,58% dintre cei care au accesat portalul respectiv au intrat direct pe el, restul de aproape 90% dintre vizitatori au ajuns acolo prin intermediul motoarelor de căutare și prin redirecționări. Pe Facebook, peste 356.000 de vizualizări au fost contabilizate pe profilul TO. În ceea ce privește Twitter-ul, această interfață a însemnat 2.010 mențiuni cu festivalul orădean. Monitorizarea pusă la dispoziția opiniei publice conține și o referire generală la presa online: „95 de apariții care au generat 137.000 vizualizări”. Datele incluse nu fac referire concretă la eficiența promovării TO pe canalele media alese drept partenere: TVS, Zile și Nopți, respectiv Magic FM. Din punct de vedere financiar, directorul Flavius Bunoiu a declarat că evenimentul a beneficiat de o alocare bugetară de 265.000 lei, la care se adaugă 286.908 lei din „surse proprii”. Având în vedere că toate costurile nu vor depăși, estimativ, 350.000 lei (inclusiv banii pentru artiștii invitați), se pare că TO a generat un profit de aproximativ 200.000 lei.
iun. 04, 2015 0
mai 29, 2013 0
feb. 28, 2013 0
feb. 22, 2013 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0