Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
sept. 24, 2015 Andrei Şandor Actualitate 1 2132 vizualizari
Pentru că a primit multe reclamații privind înghesuiala de la parterul sediului Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Bihor, prefectul Claudiu Pop i-a solicitat directorului general Gheorghe Ionuț să acționeze. Scena s-a petrecut la finalul ședinței Colegiului Prefectura din această săptămână, când Pop s-a interesat dacă aglomerația de la ghișeele CAS mai există. Chiar dacă Ionuț a explicat că i-au revenit angajații din concedii și că se lucrează ceva mai cu spor, șeful Prefecturii s-a arătat dispus să îl sprijine pe director în vederea obținerii de fonduri pentru reconfigurarea spațiului din clădirea comunistoidă de pe Șoseaua Borșului. În mod ciudat, în loc să reacționeze foarte pozitiv la propunerea prefectului, Ionuț s-a arătat mai degrabă reținut declarând că nici nu știe cât ar costa o asemenea intervenție. Dar a recunoscut că nu ar strica dacă zona de primire a asiguraților ar fi regândită. Claudiu Pop i-a sugerat șefului CAS să facă bine să ceară un deviz de la o firmă de specialitate „ca să știm măcar câți bani să cerem”. De asemenea, reprezentantul Guvernului în teritoriu s-a oferit să îl însoțească la București pe Gheorghe Ionuț în vederea abordării problemei pe lângă mai marii de acolo.
mai 17, 2023 0
mai 31, 2017 0
mai 26, 2017 0
mart. 30, 2017 1
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
Problema principală nu e spatiul. Problema e programul și angajații „jegoși”. Jegoși in ceea ce privește comportamentul și atitudinea față de oameni. Chiar azi am fost nevoit să merg până acolo vroiam doar o informație. Am ajuns la 14 și vreo două minute. Ușa era deja închisă. După ora două fix fix, fără nici o secundă în plus nu ai cum să obții nimic de la ei. Și o altă problemă e că portarul de acolo se crede Dumnezeu pe pământ. Jegoşenia începe chiar de la portar. La mine s-a uitat ca la un lepros și mi-a reproșat că nu am ajuns în timpul programului (de parcă noi ceilalți nu suntem ocupați dimineața) în timp ce pe altcineva a lăsat să intre doar pt că se cunoșteau. Ca deh, eu eram fraierul care venise după program în timp ce persoana respectivă făcea parte din categoria PCR (pile cunoștințe relații). Au un program de directori cu puține ore de lucru și tot ei sunt cei care te tratează ca pe un gunoi. Iar dacă știi legea mai bine decât ei și îți ceri drepturile conform legilor încearcă să te convingă că nu ai dreptate, iar dacă în final te își fac treaba, pt că nu au încotro (legea totuși e lege și in România), o fac cu o lehamite de nedescris. N-am întâlnit in CAS Bihor nici un angajat care să vrea să mă ajute și să aibă zâmbetul pe buze. Toți vor să scape cât mai repede de tine și te trimit de la unul la altul într-o bătaie de joc supremă și cu o atitudine și un ton de stăpâni de sclavi. De parcă noi îi servim pe ei, nu ei pe noi în calitatea lor de funcționari publici. Un minim respect și eliminarea disprețului față de oameni ar face minuni, la fel și un program normal de lucru, eventual câteva ore de lucru seara. Că dacă lucrează când lucrăm și noi, cum dracu să poți să ajungi la timp să rezolvi ce ai de rezolvat. Ca nu poți pleca de la muncă doar pt că ei lucrează 5-6 ore pe zi pană la ora 13 sau 14. Sper să vă calce DNA-ul. Poate așa o să fiți mai puțin aroganți și mai puțin disprețuitori față de oameni.